torsdag 5 april 2012

Heldag i stockholm!!!

Hallå!

Idag har jag varit i Stockholm med min underbara syster precis hela dagen! Såå  kul! Vi gick till Topshop som jag knappt hade hört talas om och hittade en skiitsnygg klänning som jag tänkte ha till studentfesten och kanske när jag fyller 20 som är om några månader!! Fatta jag blir 20 i år!! Kära nån!!  Känns som om det var nyss jag började på gymnasiet! Helt gaaalet. Och jag som tyckte att 4 år kommer ta hur lång tid som helst men det har gått superfort,  snart studenten och mycket att göra innan dess... 
Jag är såå nöjd över dagen , har fått mycket gjort och samtidigt väldigt mycket motion måste jag bara nämna .. har fått träningsvärk på köpet så ja haha
Har även varit på Urban Outfiters och köpte jättefin skjol och linne gillar det skarpt. Bilder kommer upp så snart som möjligt. 
Nu ska jag sova det är ju en ny dag i morgon! 
Godnatt<3

1 kommentar:

  1. Jag håller med! Dem här 4 åren har gått jätte fort. Det känns som det var igår när vi började i ettan i gymnasiet :P :)

    SvaraRadera