fredag 25 november 2011

Lussekatter!!

Hej hej!

Jobbat idag 6-15  och konstigt nog var jag rätt pigg när jag drog till stan för att träffa sötnosen Sandra och karro :) härliga tjejer de! : D
Sen träffade man sofia och gick på mcdonalds och fika lite om hade mysigt..
Sen drog jag hem och gjorde mig i ordning för Lomötet och det var grymt kul träffade många kompisar som man mest träffar på helgerna och a hehe.
 Har precis kommit hem från mötet och är gaaalet tröött!! haah
När jag kom hem så var det minsann lussebullebak på gång :)  såååååå gottt!!
Nu är det inte långt kvar till jul inte :)
I morgon ska jag och snyggingen marcus till stan och handla lite julklappar , kommer bli såååå kul :)
Längtar verkligen tills i morgon!! :)
Nej nu ska jag sova kram  på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar