måndag 8 november 2010

Skolan har börjat

Halloj!

Vaknade 08.00 drack en aktimel och var tvungen att duscha håret såg ut som en katastrof. När jag skulle till bussen kom jag på att vi hade idrott idag så jag snabbade mig att packa men jag hann inte med bussen! Måste börja packa på kvällen annars blir det nog lite problem för mig, vilket jag INTE vill ha :(.
Slutade 15.50 och drog hem till  Mikaela. Vi kollade på Den blå lagunen 2 , väldigt bra film, har bara sett 1an förut så det var kul!
Fick mat hos mickis och vi åt potatis med kasler och lite annat gott. :)
När jag skulle ta bussen från mickis så åkte bussen 3 minuter för tidigt så den missade jag , så jag fick vara kvar en stund till hehe. Hade lite bråttom hem för jag måste plugga till engelskaförhöret.
Ska krypa ner och sova strax  men ska plugga lite till.
Gonatt!
Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar