tisdag 30 november 2010

Mora!

Hej!

I fredags åkte jag till mora med min kompis Mikaela och jag var där till söndagkväll. Jag träffade hennes mamma och lillebror Christoffer (stoffe) och en som heter Marie.
Vi satt mest framför datan och tvn hela fredagen och lördagen, på lördag kväll så kontaktade jag kusinerna som bor i mora och frågade om de hade lust och tid att ses och det hade som självklart tid och lust med hehe. Så  fick jag med mig Mikaela för vi hade suttit inne nästan hela helgen så jag drog med henne till Julskyltningen som var i stan. Och där träffade jag  kusinerna och deras föräldrar madde och min farbror Elvis. Och det var jättekul. Jennifer stod och sålde massa grejer till skolresan tror jag.
Jag och Jesper och Mikaela  och Jonathan gick och hämtade min biljett så jag skulle kunna åka hem med tåget den kvällen. Sen gick vi till  olika klädaffärer och mikaela (milla) gick och provade en massa julklänningar och jag köpte ett par solglasögon, jag vet att det inte är dags att skaffa det än men jag tänkte ha dom till sommaren nästa år hehe.
Här kommer lite bilder från mora!









puss på er <3

1 kommentar: