onsdag 15 december 2010

Otursdagen!

Tjo!
Har haft värsta dåliga dagen idag, allt började med att jag drömde nått jätteskumt och jag minns inte ens vad jag drömde men skumt var det iallfall. Sen när jag kommer till skolan har jag ingen lust att göra nått för jag e så trött och bara sur på nått konstigt sätt brukar aldrig vara sur i skolan, men jag gjorde ändå uppgifterna som jag skulle så det gick ju bra. Hade kök hela dagen och jag och en kompis  hade en lite tävling som gick ut på att skala potatis snabbast. Självklart vinner hon varenda gång  :/ hahaa.
Och till sist så skärde jag mig i tummen och  det var inte det roligaste måste jag säga :(
Vi lagade nämligen Julbord som vi ska ha i morgon kommer bli jättegott.
Så jag har haft rätt jobbigt i skolan idag :/. men snart är det jullov!!!! HALLELUJA!!!!!!
SKA BLI SÅ SKÖNT MED JULLOV!!!
puss på er <3

1 kommentar: