torsdag 2 december 2010

Mirre utan skolidkort!

Halloj!

Har varit i skolan idag och  haft luciaträning , bakat pepparkakor till fyrisboden och haft matte, teori och idrott.
Idag på idrotten så körde vi boxning och det var så skönt att få ur alla känslor på boxerkudden hehe. Men det var väldigt kul!
Efter idrotten så händer nått hemskt mitt idkort försvinner och har jag inget idkort så kommer jag inte in på skolan, så jag letar som en galning efter det men hittar det ingenstans. Så jag springer upp till lärarrummet och kollar om det har fått in kortet men det hade dom inte. Så mina panikkänslor går upp högre och vet ej vad jag ska göra, så jag pratade med en lärare som sa ta med 50 kr och beställ ett nytt idkort. Och jag är inte den som glömmer saker i skolan iallafall inga viktiga saker som idkort.
Efter ett letande av min kort så åker jag till stan och träffar Sara och hennes syskon och mamma. Vi gick till skopunkten och kollade på vinterskor åt sara för hon hade inga sköna vinterskor.
Under tiden som vi kollade på skor så fick jag ett meddelande av en kompis som har hittat idkortet och jag blir ju så lättad av att höra att dom har hittat det så jag får kortet när jag kommer till skolan imorgon. Nu slapp jag betala 50 kr för ett nytt kort.

Jag och Sara! <3

puss på er <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. oj oj vilken tur du hade att någon hittade din skolidikort^^ hur har du det?

    SvaraRadera