tisdag 8 mars 2011

Förskolepraktiken

Tjabba!

Började kl. 8 idag och har varit ute med barnen i snön och lekt lite med dom.
Sen vid 9 snåret så gick vi in och började pyssla lite och gjorde papperssemlor och man vart så sugen på att gå och köpa semlor eftersom att det är semlans dag och jag bara älskar semlor!! <3 <3
Idag så åt vi köttfärssoppa och pannkakor till efterrätt och det tyckte vi om :) haha.
Sitter just nu och har rast i 10 minuter till och funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem...
förmodligen så ska jag nog SOVA och typ kolla tv eller nått städa rummet kanske. :)
Är sååå trött idag och har kännt mig lite frusen och så är man ju såklart förskyld inte det roligaste  :( men det gick över efter att ha fått i sig lite mat kände mig lite starkare att fortsätta jobba :)Så nu mår jag bra och börjar om 2 minuter så jag måste nog kila upp och jobba nu 

puss på er!! <3

3 kommentarer: