torsdag 3 mars 2011

Studiebesök och stadsvandring.

Tjao!

Varit i skolan idag och varit på studiebesök på biotopiska museét och stadsvandring och kollat på Fadimes grav och flera andra kända människor.
När vi va på kyrkogården med klassen och besökte kända människors gravar som till ex. Gösta Knutsson och Fadime Sahindal så kom jag och tänka på mina farföräldrar och min åldermor som jag saknar så himla mycket. <3 <3 R.I.P <3
Kändes rätt jobbigt att gå runt och se alla gravar och tänka på att det ligger säkert flera tusen begravda :(
Sen gick vi in på Uppsala Universitet vid ekonomiavdelningen och kikade runt lite där och så.
På vägen tillbax till skolan så kollade jag ner av en slump och hittar en 50 lapp  och min kompis tim vart  lite sur ville också ha en  hahaahahahhhah.

Sen drog jag till storvreta gymm vid 20 tiden och körde hårt :)
Nu ska jag hoppa i duschen och sen sova!!!Zzzzzzz !
gonatt och puss på er <3 <3 <3 <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar