måndag 9 maj 2011

Seg dag!

Tjao!

Ställde kl. på 6.45  för att jag installerade mig på att jag började kl 8.30 så när jag vet att jag egentligen ska vara på skolan 9.30 så jag vart jättesur för att jag gick miste om 1 timmes mer sömn jag var helt slut i kroppen orkade ingenting helt galet, har nog aldrig  varit såå tröööttt i hela mitt liv hitils hahaah.
Så jag ringer mamma och säger varför gick du in i mitt rum  för när hon kom in så trodde jag att jag hade försovit mig så jag har varit ganska sur och seg i dag inte alls som jag brukar vara.
men det var absolut inte mammas fel :)  det var jag som var helt borta  från att ha sovit i max 4-5 timmar  helt sjukt!!
När jag kom hem så tog jag mellanmål som jag alltid brukar göra satte mig vid tv som vanligt och sen skulle mamma och pappa på spinningen men jag var så trött så jag orkade inte istället vid 19.30 så gick jag en långpromenad på 6 km ner till rondellen och hem igen. Skönt!

Nu måste jag krypa i  säng för det behöver jag verkligen SÖMN!!
Gonatt på er underbara läsare!!
pusss<3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar