söndag 8 maj 2011

Shopping och 6 km

Tjenare!

Idag har jag gjort nått helt underbart jag har köpt jeans och jag är såå glad för det. Ni som vet om det så har jag ju mest gått i strumpisar och legjeans men nu är det jeansen som ska på  fyy vad skönt  det kommer bli i morgon när jag får inviga dom.Haha :D
Sen har jag köpt en ny bikini så snygg! Lägger upp bild på den lite senare.

När vi kom hem från stan så grillade vi och hade mysigt.
Efter nån timme efter maten så stack jag och emelie ut och joggade/ sprang ner till rondellen och jag kommer först hem är så glad fick knappt håll ville bara springa och springa kände mig jättelätt seriöst i vanligt fall brukar jag tycka att det är rätt tungt men jag lånade min mammas löparskor och det kändes som att jag flög fram när jag joggade helt underbar känsla. Älskar mammas löparskor!!!
Som ni kanske inte vet så ska jag till Göteborg och tävla i löpning och fotboll den 18 maj så jag måste börja springa lite då och då så jag har mycket bra kondis! vill ju liksom komma åtminstone mellan  första och tredje plats på löpningen. Så jag tänker köra hårt!
Nu måste jag sova!!
gonatt<3
puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar