måndag 14 februari 2011

Happy Valentin's day!

Tjao!

Har varit i skolan idag och haft tjejgrupp och sen resten av dagen har vi kollat på twilight filmerna. Ingen vanlig vecka eftersom att vi inte har tillgång till några klassrum för vi håller på att packa och flytta ut till barackerna.
På skolan  fick vi hjärtformade pannkakor och det var rätt sött för  hur många skolor får sånt??
Kom hem vid 17 tiden och åt tacos sååååå gott och mamma hade köpt rosor till oss och hade  skrivit en lapp till alla mina älsklingar och vi fick 3 rosor var sååå himla gulligt.
Älskar dig mamma <3
Tog ett bad lite senare frös nästan ihjäl såååå kallt!!
Hatar vinterkylan!!!
Vill ha vår/ sommar nu!!

Glad alla <3 dag önskar jag er alla!!

Puss på er! <3 <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Jag vill har vår, jag med.
    det är sååå kallt ute :(

    Sol, vår och värme vill jag ha :)'
    Glad alla hjärtans dag till dig med i efterskott

    SvaraRadera