söndag 20 februari 2011

Romme Alpin!!

Tjabba!!

Har nyss kommit hem från 2 underbara dagar i romme alpin.
Har haft sååå kul.. och slalom är nog bland det bästa jag vet när det gäller vintersporter.
Vi åkte igår hemifrån vid 10 snåret och va på plats i backarna ca 14.
Åkte mest röda och blåa backar vågade knappt åka svarta för dom är så fruktansvärt branta. Åkte åkes dröm en gång och jag hade fullt upp med att se till att inte åka in i skogen haha :)
När jag åkte en röd backe skogsriskan så var det så halt så jag vurpade  till rejält och fick lite ont i nacken :/ men jag tog mig ner till slut :)
Vi  åkte hem vid ca 16 och är nu hemma och har precis sett Solsidan :)
Ska hoppa i duschen och sen krypa i säng är väldigt trött efter en heldag i backarna!

Bilder kommer lite senare.

Puss på er! <3<3

1 kommentar:

  1. Vad roligt! du får gärna lägga upp bilder från Romme Alpin :D kram kram

    SvaraRadera