tisdag 15 februari 2011

Tandställning!

Har äääääntligen fått tandställning som jag har längtat efter sååå länge :)
Men jag hoppas att detta året  går  fort!!
Insättningen gick bra men vart VÄLDIGT torr och då menar jag verkligen väldigt torr!
När jag skulle skölja kändes det som att munnen inte var kvar  jätteläskigt hahaha!
Har precis kommit hem från fyrishov har varit och badat med skolan och det var kul.
Väntar nu på att pappa ska komma hem och ha med sig mat är vrålhungrig.
Har inte ätit sen 9 i morse lite väl längesen nu hahah.
Efter maten  ska jag bege mig till kören som är ikväll och kanske öva på låtar  eller vad det nu blir :)

puss på er! <3

1 kommentar:

  1. Du kommer att bli super fin sen :)
    det är du fortfarande ;)

    det var länge sen när man var till fyrishov.
    kram <3

    SvaraRadera