söndag 23 januari 2011

Det har hänt mycket!

Tjao!

Nu är det säkert flera veckor sen jag la in ett inlägg och jag tycker det är hemskt att jag inte har gjort det!
Jag har sååååå mycket att berätta!
Jag har gått på teorilektioner 4 gånger denna månad och nu är det 3 gånger kvar och jag har lärt mig asmycket vilket är kul. Men jag blir gaaalen på det för jag måste ALLTID vänta i ungefär 1½ timme på stan hur kul e det liksom?? :(
Så jag längtar tills det här e över så jag kan fokusera på plugga in det jag har  lärt mig och börja gå på gymmet mer och plugga på  teorin som jag e hur nervös för som helst!!
Jag ber till  gud att han ska hjälpa mig att lyckas. För ingenting är omöjligt för Gud.
Var på premiären av mammas gympapass och det var såå kul!
I fredags så åkte jag och Sara till fyrishov och badade och det var rätt kul! <3
Efter det så åkte vi till LO och gick på ungdomsmötet  och mötet var jättebra! <3 <33333
Träffade även vicki på Lo  har saknat henne och saknar henne massviss!
Sen när mötet var slut så åkte vi hem till Sara och kom dit vid 01.30 ungefär och släckte lampan vid 01.40.
Idag har jag varit med Sara på stan och vi träffade Madeleine där och tog en fika och kollade på kläder och köpte te och kaffe.
Träffade även min syster när vi var istan och åkte till gränby för stan stängde nämerligen 16.00 idag  så vi åkte till Gränby och shoppade lite där.
Sen åkte Sara och Madde hem med bussen och jag stannade kvar på Gränby med Emelie  och vi tittade på lite kläder och sen åkte vi 10an till stadshuset och gick till  centralen. Och när vi ser bussen komma så ser vi även att 10an stannar där så  vi var ju väldigt smarta som inte tog 10an till centralen. Men men hur kunde vi veta att 10an gick till centralen?? haha.
Kom hem vid 19.30 tiden och tog en macka och kollade på Solsidan.
I morgon väntar ännu en teorikurs så jag hoppas dagen går foooort!
Nu ska jag krypa i säng!
Gonatt på er!
pussssss <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. det var mycket saker du har gjort :) hoppas att det är allt bra med dig? :D

    kram Ellen

    SvaraRadera