torsdag 27 januari 2011

Snart dags!

Tjabba!

Idag har jag varit i skolan  och haft teori  i ungefär 2 timmar sammanlagt med rast så klart!
Vi har haft idrott och köksteori och lunchrasten var extra lång idag. Vi hade lunch 11.10 och började 13.00 eftersom att lärarna skulle diskutera hur våra nya klassrum skulle se ut för vi ska nämerligen flytta ut till baracken  i 1 år  och samtidigt få våran korridor plus klassrummen totalt renoverade så jag ser fram emot att flytta ut men det gör inte dom andra verkar det som hehe.

Nu är det bara en teorikurs kvar sen är det bara att plugga på i körkortsboken..
Längtar till  på måndag för det är då den sista kursen är!
Samma dag ska jag till tandläkaren och få tandställning och jag är supernervös för jag har aldrig haft tandställning förut och jag har ingen aning om hur det känns så jag e SUPERNERVÖS!!!
Men jag tror det kommer gå jättebra! visst lite blåsor och huvudvärk får man räkna med hehe vill man vara fin får man lida pin hehe :)
Nu ska jag sova!!
Puss på er!!! <3 <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar