måndag 10 januari 2011

Kaos!

Tjabba!

Vaknade vid 11 snåret och går in för att göra lite frukost och sätter på tv och som jag sen ser inte funkar alls och blir smått irriterad eftersom att det var för tyst i huset och jag vill ha lite ljud i bakgrunden när jag fixar mina grejer som till ex. duscha håret och klä på mig och så vidare. Men jag löste det på andra sätt, det finns ju alltid en radio...
Vid 12 snåret så drog jag till mammas jobb och var med gullungarna där och  busade lite med dom. Älskar
barn jättemycket! <3
Sen efter det så drog jag till trafikskolan på teorikurs som varade i ca 2 timmar, vi slutade lite extra tidigt eftersom att läraren skulle iväg till nått vid 19.30 tiden men vi vart färdiga redan 19.15.
Kilar ut till bussen med Sara i telefonen och ser att bussen kommer lite längre bort och det passerar massa bilar så man vart ju lite galen på den dumma trafiken som aldrig tog slut men jag hann med bussen precis.
Pratade med Tim i tele och pratade om allt möjligt hehe.
Drog till storvretagym och väntade på att mamma och pappa skulle bli klara för dom var på spinning i 1 timme  så jag kom liksom 10 minuter innan det slutade och satt ytterligare en halv timme för dom ville gymma lite innan vi åkte hem.
Sen när vi kom hem stoppade jag i mig maten och tog en  milkchake. Jättegott! <3
Har precis sett spårlöst och  en tjej letade upp sin syster och hon hittade henne till slut :)
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova för i morgon börjar skolan :(
Sov gott <3
puss på er!<3

1 kommentar: