lördag 1 januari 2011

Hemma igen :)

Tja!

Har precis kommit hem från Vallda som ligger utanför Göteborg.
Firade nyår hos våra kompisar där och det var den bästa och roligaste nyårsaftonen jag har haft på länge. Det var hur kul som helst.
Vi åt jättegod mat och gott nyårsfika.
Vi spelade guitar Hero och  det var verkligen superkul.
Innan 0.00 slaget gick vi ut och laddade raketerna, och ropa GOTT NYTT ÅR!!! Så det hördes till säkert hela grannskapet :)
Här kommer lite bilder från nyår!<3


Me and Anna <3








Felicia , jag och Rebecca <3


 GOTT NYTT ÅR!
pusss<3

5 kommentarer:

  1. längtar tills vi ses vid midsommar !!! <3
    du kan lägga ut dem bilderna på fb om du vill ^^ <3

    SvaraRadera
  2. Snällasnällasnällasnälla, kan inte du ta bort bilden där jag och becca mosar dig i snön? jag hatar hur jag ser ut där !
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    längtar till midsommar, bara ett halvår kvar! ;D

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder :) hoppas att du hade de trevligt ;)

    SvaraRadera
  4. Varför uppdaterar du aldrig?? :(

    SvaraRadera