lördag 12 november 2011

20 års fest!

Tjabba!!

Har varit i stan och köpt presenter till pappa på fars dag i morgon och sen presenter till vicki  som fyller 20 år i morgon, vicki hade festen idag så jag och flera andra åkte hem till henne och firade henne och hade suuupermysigt!!

Kom inprincip hem för drygt 1 timme sen och nu ska jag om jag orkar kolla på en film BAD TEACHER!!
Och sen ska jag sova!
Det känns som att jag håller på att vända på dygnet igen! INTE BRA!!!
 Aja får se till att vakna vid 9 tiden så orkar man nog upp kl. 5 på måndag! Då är det jobb som gäller heheheh. SOm sagt hatar morgonarna men timmarna går superfort så det känns bra att få sluta 3  så det ör nice! Somnar dock på soffan så fort jag kommer hem hahahaha....


Aja gonatt sötisar!
Gonatt! <3
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar