onsdag 16 november 2011

Vegetarisk!

Hej sötnosar!

Idag har jag varit ansvarig för vegetariska salladen och det  gick hur bra som helst!
Har lärt mig massa nytt och jag är sååå glad för att allt går som en dans!
Hade ett möte med chefen och min handledare och pratade om hur vi tycker att det har gått och så vidare och  det kom bara positivt och dom är nöjda med mig vilket gjorde mig jätteglad! :)
Jag får lära mig massa nytt och ser fram emot nya utmaningar   det har jag dock talat om för dom på mötet och sen måste jag dessutom lära mig lite mer om tiden  hur långt allting tar och så vidare det tycker jag också att jag måste lära mig så jag slipper all stress. Och det min handledare säger till mig ta jag in och försöker  gör mitt bästa av det vilket jag tycker går  bra.
Som sagt så trivs jag verkligen superbra och  har vant mig vid dom tidiga tiderna  för på morgonen när jag vaknar så är jag alltid skiit trött men sen när jag väl är på jobbet så blir jag hur pigg som helst :)
Aja nu måste jag sova!!
Gonatt!
puss på er!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar