måndag 14 november 2011

Jobb ,jobb,jobb

hej hej!

Gaaalet trött efter 9 timmars jobb på restaurangen, ska försöka sova lite innan träningen som börjar 8 då är det storvreta passet. Hoppas bara folk kommer då blir det extra kul dessutom..
Idag fick jag baka olika slags bröd och dem vart lyckade fick beröm av min handledare sååå underbart har inte fått kritik en enda gång KÄNNS SKIIITBRA :)
Sen har jag gjort hemmagjorda köttbullar och det tog nästan hela dagen faktiskt fast vi va 3 pers som hjälptes åt så det var MYCKET köttfärs med andra ord hehe ;)
Har även gjort vegetariskt mat med grönsker och massa vart riktigt gott :)
Har även fått hjälpa koken göra grillspett och jag saknar tyvärr inte skolan om jag ska vara lite ärlig för där lärde jag mig ingenting"typ" men på praktiken så lär jag mig skiiitmycket!!  :) Känns skitbra!!
Nu ska jag ta och halvsova lite innan träningen :)



Kram på er ! <3

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du trivs så bra på din praktik :)
    vad konstigt att du inte lärde dej i fyris :P
    Jag lär mej jätte mycket i min skola och på min linje. :)
    Jag väntar fortfarande svar på praktik.. längtar!! Hoppas att de inte krockar med musikalen sen :P

    SvaraRadera
  2. Asså lärarna på min skola tar en liksom inte på allvar dom behandlar en som en 5 åring inte så kuul om man säger så..
    Kul för dig att du lär dig nååt :)
    du har tur du :)
    kram

    SvaraRadera