torsdag 10 november 2011

Gaaalet!

hellu snyggingar!

Jobbat till 15 idag och är helt slut efter 9 timmars jobb..
Stress och utmaningar. Kommer bli mycket utmaningar om man säger så..
Idag till exempel så skärde jag champinjoner och sen kom min handledare och sa att jag skulle hitta på nån god kryddning och mixning till champinjonerna och jag gjorde självklart precis som han sa och hällde på grillkrydda och vitlök och massa saker och det vart riktigt  lyckat! Han berömde mig för det jag hade gjort och sa det gjorde du riktigt bra.
Sen har jag stått i salladsbaren och fyllt på sallad och  `typ` sprungit fram och tillbaka till köket och salladsbaren.  Har haft fullt upp och  kunder har kommit fram och frågat massa och har hjälpt dom med det jag har kunnat hjälpa till med osv.

Fast morgonar är HEMSKA  då e man illamående och trött och vill bara sova.
Men man piggnar till när man prata och skrattar med dom  dom är störtsköna och man kan prata med dom om precis nästan allt förutom privatsaker hehehe ;)

Nu ska jag ta lite te och chilla vid tven :)
kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar