fredag 18 november 2011

Helg!

Tja tja!

Jobbat idag 6-15  sen har man träffat sandra , hennes kille och hans kompis och vi hade suuperkul :)
Gick och snackade och hade riktigt kul..!!
Måste bara berätta en sak jo min chef kom fram till mig idag och frågade vad jag skulle  göra under lovet och  ja sa typ vara med kompisar och typ chilla...
Och chefen frågade om jag hade lust att typ jobba lite under lovet med lön och allt!! Så jag tackade självklart jaaaa!!!:) vem vill inte ha jobb där liksom :D så det var riktigt nice och jag skrek inombords av glädje,  man förväntar sig inte att få jobb efter 2 veckors praktik så det var riktigt nice!!! :)
Det visade sig att jag gav ett fint intryck och plus att jag fick  följa med på deras julfest :) en bonus faktiskt!! :D
Så man är liksom gaaaalet glad!! :)
Nej nu måste jag sova!!
Gonatt!! <3

1 kommentar: