måndag 7 november 2011

Restaurang Heat!

Hej hej!

Idag var min första dag på Restaurangen Heat och jag stortrivs.
Alla är snälla och trevliga så  det känns riktigt nice =)
Börjar varje dag kl. 6 alltså måste jag gå upp kl. ca 4 varje morgon!
Har sovit en hel del nu och ska sova nu så jag orkar upp i morgon.
Min första arbetsuppgift  va att skära grönsaker och på köpet så råkade man skära sig lite i fingrarna  men  jag kör på för fullt ändå :) Vill liksom ge ett gott intryck :) Så kanske man får jobb där sen  :)
Sen fick jag hjälpa tjejerna men att springa in och ut från matsalen och köket och fylla på saker som höll på att ta slut och fylla på kaffe och ta hand om brickor  och det var superkul. Såg dock många man kände så det var extra kul :) alltid kul när nån man känner kommer och äter där.
Sen det goda rycktet om att det var sjukt god mat där  det var suverän mat. Trodde först inte att jag skulle få äta nått men vid 2  så fick man gå och käka  :) mums med mat :)
Hade inte käkat sen 7 så man var riktigt hungrig =)
NU måste jag sova  skriver mer om min praktik i morgon. Ni lär få höra om  massa jag lär mig  vad jag får uppleva =)
Sov gott :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar